Hoooi ,
Ik heb al een tijd geleden een kweekkast gebouwd en ga hem nu eindelijk gebruiken !! .. Vorige week zaadjes besteld bij Growshop Alien en heb ze vandaag binnen! ..
Foto's:
Mn kweekkastje .
De temperatuurmeter (Lampen hebben tijdje niet aangestaan, max temp is ongeveer 22-23 graden momenteel).
De voeding.
Kastje .
1 vd 2 vazen die bijna helemaal dicht zijn getaped (voor minder algen) waar mn Blumat op is aangesloten en met ml indicatie zodat ik weet wat de plantjes ongeveer verbruiken aan water .
Afzuigventilator (PC-Fan 120mm).
Aanzuigventilator (PC-Fan 80mm).
Blumat installatie .
De zaadjes ontkiemen (5 stuks) in vochtig keukenpapier.
Buitenaanzicht van mn kweekkastje .
Zijkant van mn kweekkastje (Slot voor onbevoegden haha ).
Mijn H.Q.S. Four Way Special zaadjes .
De zaadjes die ik gratis van Growshop Alien erbij heb gekregen (5x Sour Jack) .
Momenteel liggen de 5 zaadjes die ik gebruik te ontkiemen in vochtig keukenpapier (Thx voor de tip Cannab0y)
.. Geef je mening en tips maar .. !!
Ik heb al een tijd geleden een kweekkast gebouwd en ga hem nu eindelijk gebruiken !! .. Vorige week zaadjes besteld bij Growshop Alien en heb ze vandaag binnen! ..
Foto's:
Mn kweekkastje .
De temperatuurmeter (Lampen hebben tijdje niet aangestaan, max temp is ongeveer 22-23 graden momenteel).
De voeding.
Kastje .
1 vd 2 vazen die bijna helemaal dicht zijn getaped (voor minder algen) waar mn Blumat op is aangesloten en met ml indicatie zodat ik weet wat de plantjes ongeveer verbruiken aan water .
Afzuigventilator (PC-Fan 120mm).
Aanzuigventilator (PC-Fan 80mm).
Blumat installatie .
De zaadjes ontkiemen (5 stuks) in vochtig keukenpapier.
Buitenaanzicht van mn kweekkastje .
Zijkant van mn kweekkastje (Slot voor onbevoegden haha ).
Mijn H.Q.S. Four Way Special zaadjes .
De zaadjes die ik gratis van Growshop Alien erbij heb gekregen (5x Sour Jack) .
Momenteel liggen de 5 zaadjes die ik gebruik te ontkiemen in vochtig keukenpapier (Thx voor de tip Cannab0y)
.. Geef je mening en tips maar .. !!
Comment